Pagina's

zondag 4 oktober 2015

EEN FINISH!!! A FINISH!!!


Tadaaaaaa..... Eindelijk is het bloemetjes werk klaar.. Ik heb er de laatste weken even in alle rust aangewerkt.. Ik was er nogal gestresst van geraakt met die beschadigde stof....
Maar alles is prima uitgevallen.
Ik vind hem mooi geworden.. maar niet meer mijn stijl.. Mijn schoonzus vond hem prachtig, dus daar is hij naar toe..
ENGLISH:
Tadaaaaa... Finally my flower stitchwork is finished... I have been working on it quietly for the last weeks... I was kind of stressed out because of the damaged cloth...
But everything just turned out fine.
I think it's beautiful.. but not in my style anymore.. My sister-in-law loved it, so I gave him to her..

Hier nog wat foto's  van dichterbij.
ENGLISH: Here are some pictures upclose:



Vooruit... Eén keer een foto van de achterzijde / Okay... This time a picture from the backside.
En dan willen jullie natuurlijk ook weten wat ik in de kringloop heb gekocht??
EEN BED!!!!...
Jawel..... Ik had er de laatste tijd nogal moeite mee om in mijn uppie in een tweepersoonsbed te liggen..... Dus ik heb een week of 4 geleden mijn slaapkamer met matrassen en al verkocht... Dat was wel even zwaar, want ik moest zelf weer een matras opnieuw bestellen en daar moest ik 3 weken op wachten.. Heb dus 3 weken op de bank geslapen..Wat is dat zwaar zeg, bah...
Nou ja, gelukkig vorige week mijn matras gekregen. Voorlopig slaap ik even op de vloer, want dit bed gaat eerst gebeitst worden. Hij wordt donker eiken..... Het zou compleet tegen mijn gewoonte zijn om eens iets niet te verven hahah.
En ik moet ook nog een bedbodem kopen, want die er in zit is voor een kind van 50 kilo,met heel weinig latten, dus daar heb ik niks aan.. Dus ook dat moet ik nog doen.
ENGLISH:
And I guess you now all want to know what I bought in the recycle store??
A BED!!!
Yes.... Lately I was having problems with sleeping on my own in a double bed..
So about 4 weeks ago I sold my bedroom complete with matrasses...
That was a heavy periode, because I had to buy a new matrass myself, so I had to sleep on the couch for 3 weeks... That is difficult, yikes!!!
Fortunatly I got my matrass last week..
For now I'm sleeping on the floor
I first have to give this bed a different color... I don't know how to say this in English... Stain my bed? Or pickle my bed? Anyway... He's going to get a dark oak color..
It would be completely against my habit to not paint something haha.
I also have to buy a new bedbase, because this one is just for a kid... So I'm first going to do that..
Dat ging leuk... Aan de ene kant van het huis werd het bed in delen naar binnen gebracht, aan de andere kant ging hij in diezelfde delen weer naar buiten hahaha.
Gelijk even de schuurmachine aan het werk gezet.
ENGLISH:
That was fun.. On one side of the house the bed was brought inside (in pieces), and on the other side it went outside (in the same pieces) hahaha.
I took my sandingmachine and put it to work.



Van de week ga ik eens kijken voor een mooi kleurtje beits
ENGLISH:
Upcoming week I will look for a nice color to stain my bed with.



Tot de volgende keer weer.
See you next time.

4 opmerkingen:

  1. Beautiful finish! Your stitching is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je borduurwerk is Prachtig geworden en succes met het klussen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig borduurwerk. En helemaal af. Leuk zo je bed maken. Maar slapen op de bank, dat zou ik ook niets vinden. Je laat toch wel een eindfoto van het bed zien?

    BeantwoordenVerwijderen