Pagina's

zondag 14 september 2014

Peyote kralen armband is nu helemaal klaar / Peyote bracelet is now completely finished.

Wat verschrikkelijk leuk om te doen, dat peyote kralenwerk. Hier gaan jullie zeker veel en veel meer van zien in de toekomst.
Het volgende object (ook een armbandje) staat al in de planning. 
Maar ik zeg nog niet wat dat is... Dat zeg ik zodra ik mijn kralen binnen heb en weer aan de slag kan.

ENGLISH:
What a joy is this hobby for me, this peyote beadwork.
You will see a lot more of this in the future.
The next subject (also a bracelet) is already planned.
I am not going to say what it is... I will tell you all when my beads arrive and I can start.

                   ~~~~~~~~
Het armbandje is 18,3 lang x 4 cm breed geworden en heeft een bronskleurige, magnetische sluiting.




ENGLISH:
The bracelet is 7,2" long and 1,6"wide and has a bronzetone magnetic clasp.

Zo, en nu gaat ie in de verkoop.  Het was een plezier om te maken en ik hoop nog vele objecten te kunnen doen in de toekomst.

ENGLISH: 
So, and now it's going up for sale. It was a joy to make and I hope to do a lot more objects in the future.

Geen update nog van mijn wereldbollen tweeling.
Die komt volgende week. Ik blijf er nu nog een weekje aan doorprikken.

ENGLISH:

No update yet of my Old worldmap twin. That will come next week. I am going to work on them for another week.

2 opmerkingen: