Pagina's

vrijdag 22 augustus 2014

Start gemaakt met de Peyote kralen armband / Made a start with the Peyote beads bracelet.


Vandaag een start gemaakt met de armband. Nou ja, eigenlijk gisteren al, maar ik had aan de zijkant een knoopje niet goed gemaakt, dus die bleef je zien. Géén gezicht, dus de 6 rijen die ik gedaan had kon ik weer uithalen.
Nu dus weer 3 rijen gedaan. En vandaag ga ik er nog wel meer doen.
Het is hartstikke leuk, maar wat een priegelwerk. 

ENGLISH:
Today I made a start with my bracelet. Actually, I did that yesterday, but I had made a little knot on the side that was wrong, and I could see that clearly so I had to unravel the 6 lines I did.
Now I did 3 lines and today I will do more.
It is such fun, but SO tiny.

De armband wordt gemaakt van Miyuki Delica kralen maat 0.11.
Dezen heb ik gekocht bij :  RedPandaBeads.com
Prachtige kralen en een genot om mee te werken. Er zitten voor zo'n klein kraaltje grote rijggaten in en de naald kan er makkelijk doorheen. Diverse keren als het moet, dus ook makkelijk als ik een draad moet afhechten.
ENGLISH:
The bracelet is made with Miyuki Delica beads, size 0.11.
These I bought at RedPandaBeads.com
Beautiful beads and a joy to work with.
For such a tiny bead it has a very big hole and the needle fits just fine. I can go throug it several times actually.Great when I have to fasten my thread.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten