Pagina's

donderdag 25 april 2019

Modelborduren / Modelstitching













Sinds kort ben ik weer een modelborduurster. Voor een shop in België genaamd Het borduurbloempje . 

 De kat is een patroon dat door de dame zelf is gemaakt... Het tweede patroon is een Anchor kit.
Ik ga in totaal 4 werken voor haar maken.

ENGLISH: Since a short while I'm a modelstitcher again. For a shop in Belgium called Het Borduurbloempje. The cat is a chart that the lady made herself... The second one is an Anchor kit.
In total I'm going to do 4 works for her.
                                  
Hier zijn de voortgangfoto's van beide werken
ENGLISH: Here are the progress pics of both works.

Ik ben in het verleden al modelborduurster geweest. Tientallen werken heb ik gedaan voor een winkel in Rotterdam.


ENGLISH: In the past
I've been a modelstitcher.
I've made dozens of
works for a shop in 
Rotterdam.


Dit zwart en wit katje is verkrijgbaar op Etsy, mocht je interesse hebben  en is ergens rond de 630 steken hoog.

Door het werken met één kleur gaat hij heel snel en door de patronen in het katje is hij toch ook heel afwisselend om te maken. Hij is echt superleuk. Black and White Kitty . 


En héél belangrijk.. Een volledig legaal patroon. Alle rechten hiervoor zijn voldaan, dus géén schending van de copyright.😊😊😊




ENGLISH: 
This Black and White Kitty 
is available on Etsy 
if you're
interested. It's somewhere 
about 630 stitches high or
something. Because of working with one color it works quite fast and due to the patterns in the kitty it's variable to work with. It is just superfun. Black and White Kitty  

And VERY important... It's a completely legal chart. All rights are paid for, so NO violation of the copyright 😊😊😊

                                    ~~~~~~












~~~~~~~~~~
Het andere werk is een pakket van Anchor genaamd Stitch by Stitch.. Een superschattig pakketje die wel snel klaar zal zijn denk ik zo maar. ~

ENGLISH: The other work is a kit by Anchor called Stitch by Stitch.. A supercute little kit that will be finished soon I guess.~




Als er designers zijn die dit 

lezen... Eigenaars van handwerkwinkels... Ik ben altijd bereid tot modelborduren. Daar kun je altijd naar vragen.💖💖💖



 ENGLISH: If there are designers out there who read this... Owners of craftshops.. I'm always willing to modelstitch. You can always ask 💖💖💖




Het was leuk om deze blog weer samen te stellen. Tot de volgende keer weer.

ENGLISH: It has been fun to make this blogpiece. Untill next time.











8 opmerkingen:

  1. Wat leuk. Komen jouw werken dan in de winkel te hangen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik niet wat ze er mee gaat doen. Die kat is haar eigen patroonontwerp. Dus ik mag aannemen dat dit dan een voorbeeld zal zijn voor haar.
      Maar voor de rest weet ik het echt niet. Het zou ook voor een klant kunnen zijn bijvoorbeeld.
      Daar heb ik vroeger met een zaak in Rotterdam ook veel mee te maken gehad.

      Verwijderen
  2. kom je dan ook naar de borduurdag die plaats heeft op 9 juni

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou ik wel willen. Maar ik woon niet echt héél dicht in de buurt. En aangezien ik met een beperkt budget zit kan ik dat niet alleen bekostigen. Misschien... Als er meerderen met me meewillen bijvoorbeeld.

      Verwijderen
  3. Leuk zeg! Zo model te mogen borduren. Leuke borduurpatronen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja echt wel. Heb ik vroeger heel vaak gedaan. OF model borduren voor in de winkel OF voor een klant. Beviel me prima en ik miste het. Nu mag ik weer haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfff waar begin je toch allemaal aan??? nog niet genoeg te doen??? haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk heb ik zéker genoeg te doen. Maar dit brengt datgene op wat ik heel hard nodig heb.. Dus dat maar even voorrang geven he.. Maar niet getreurd. Ik werk ook nog steeds aan mijn eigen werk.

      Verwijderen