Pagina's

dinsdag 30 april 2019

Little Dreamers Tree by HAED in Extreme CrossCountry

En voor ÊÊn keer ga ik een Extreme CrossCountry werk doen. Dit houdt in dat ik van het hele werk eerst ÊÊn kleur ga doen. En zo het rijtje afga. 
Dit is wel een SSMC (SuperSized Max Color).. Maar hij is heel smal. Het werk wordt 999 steken hoog en slechts 150 steken breed.
Dus voor nu alleen DMC 939 
Dit is Little Dreamers Tree van HAED. Het ontwerp is gemaakt door Aimee Stewart.


ENGLISH; 
And for once I'm going to do an Extreme CrossCountry work.
That means that I work per color.First do everything of one color, than take another one.
This is an SSMC (Supersized Max Color)But he is very small. It is 999 stitches high and only 150 stitches wide.
So for now I'm just stitching color 939

This is Little Dreamers Tree by Haed. Design is made by Aimee Stewart.


Hij wordt geborduurd op 14 count aida en wat borduurt dat toch geweldig lekker.. Geen getuur naar kleine steekjes.. Gewoon lekker doorprikken. 
Alleen jammer dat ik er 34 jaar over heb moeten doen om er achter te komen dat als je het werk omdraait, ondersteboven houdt dus, je gewoon in de naaimethode lekker door kan prikken...
Maar het verbaast me niks dat ik daar zo lang over gedaan heb. Typisch ikke.......😆😆😆

ENGLISH: 
It is being stitched on 14 count aida and boy, does that stitch great. No starting at tiny stitches. Just stitch.
It is a pitty though that it took me 34 years to realize that when you turn the work, upside down that is, you can keep on stitching on the sewing methode....
It just doesn't surprise me that it took so long. Typical me 😆😆😆
                                  Close-up 


 Dit werk wordt wel 1,80m hoog. Door de grotere steek. Ik maak hem voor mijn schoonzus. 

ENGLISH: 
This work is going to be 71"high. This is because of the bigger stitch. I'm making it for my sister-in-law.

Dat was het weer. Volgende update zeer binnen kort van mijn Wereldmap tweeling.

That's it for today. Next update very soon of my Old world map twin.


4 opmerkingen:

  1. ga je echt met een kleur over de volledige lap,
    dit kan ik echt niet, doe rijtje per rijtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook voor het eerst dat ik het doe. En dan ook nog zonder de vakjes. Meestal wordt zoiets gedaan met die easy count stoffen, zodat er wat minder risico is met vertellen. Maar dat doe ik niet.
      Zal best pittig worden denk ik.

      Verwijderen
  2. Grote update van een leuk patroon. Voor een max colour veel dezelfde kleur. Zo niets voor mij zijn continue dezelfde kleur. Zie graag patroon en kleurtjes snel verschijnen. Maar vind zeker leuk om te zien hoe dit wordt met deze manier van borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bovenkant is wel veel van de zelfde kleur. Maar meer naar onderen gaat dat wel verdwijnen. Die max color zit hem ook volgens mij echt in die bloesem. Die ziet er "hels" uit zeg maar haha

    BeantwoordenVerwijderen