Pagina's

woensdag 27 mei 2015

Springtime de kast in en aan de slag met de Griek en de Chinees / Springtime in the closet and to work with the Greek and the Chinese.

Zo, hier is voorlopig de laatste update van Springtime. Ik ben hem weer even zat, met al dat zwart. Ik ga weer even verder met wat kleurrijks.. De Griek en de Chinees. Van mega klein tot mega groot.
ENGLISH: Here is the last update of Springtime for now. I've had it for now with all this black. I am going to do some more colorfull things.. The Greek and the Chinese. From Super small to Super size..
Dit is hoe de Griek er het laatst uitzag, even ter herinnering.... Ik was vanavond al weer wat aan de slag gegaan met de tekst onderin.... Kon na één letter steken er ook weer één uithalen... Had me misteld. Sjonge jonge zeg, daar worden mijn ogen niet vrolijk van.
ENGLISH: This is how de Greek looked the last time, just for a remembrance...  I had started some stitches in the text below... And after stitching one character, I could also frog one character.... I had miscounted...Boy oh boy, my eyes weren't very happy with me..


En dit was de laatste foto van de Chinees.. Ook even voor een herinnering. Over een paar weekjes een update van beiden.
ENGLISH: And this was the last picture of the Chinese.. also for a remembrance. In a few weeks an update of both.

2 opmerkingen:

  1. De afwisseling van je verschillende borduurwerken zijn erg leuk om te zien. Vooral omdat zo verschillende borduurwerken zijn. Vindt het altijd erg leukmom.je updates te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kiest ze ook wel uit he?? Neem een leesbril voor die kleine lettertjes :) Want het ziet er allemaal lastig en priegelig uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen