Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

Nieuw kralenproject / New beadingproject



Tadaaaa, mijn nieuwe kralen project. 
Mijn Mona Lisa is qua kralenwerk klaar, alleen moet ik er nog een slotje voor kopen. Maar hoogstwaarschijnlijk ga ik dat pas doen als deze klaar is... Kan ik er meerdere tegelijk kopen.

Voor diegenen die het zelf willen doen... Hier is de link waar het patroon te koop is:

Toetanchamon masker

ENGLISH:
Tadaaaa, my new beading project.
The Mona Lisa is finished (with beads that is)... I just have to buy a clasp for it.
But I will do that when this one is finished to... So I can buy more clasps at the same time.


For those who want to make one themselfs, here is the adress where you can buy the pattern.

Tutankhamon mask
Alle kleuren uitgezocht en klaar om te beginnen.
ENGLISH: All colors sorted out and ready to begin.



Kon niet wachten dus maar vast een klein beginnetje gemaakt... Ligt dat ook maar vast klaar tussen al mijn WIPS haha.

ENGLISH:
I couldn't wait, so I did a few lines... Just to be sure I had that waiting in between al my WIPS haha.

En hier is een foto van de Mona Lisa 
ENGLISH: And here is a picture of the Mona Lisa

Hier is het patroon van haar te koop 
ENGLISH: Here is her pattern for sale:

Ik heb ook nog een deel van mijn tijd met steentjes lopen gooien.. Is uiteraard niet zo mooi of gedetailleerd als borduren of kralen, maar het is maar voor in mijn portiek buiten de voordeur... Gewoon simpel.. Staat leuk en als het gejat wordt is het niet zo erg... Maak ik gewoon weer een nieuwe, toch?
Maar af en toe is het voor mijn spieren ook beter..
Door de  "trauma" pijn die in mijn armen, schouders en nek zitten kan ik zéker niet altijd kralen, maar zelfs borduren wordt best moeilijk en kan ik niet altijd volhouden...
En met dit hoef ik dan niet al te veel te bewegen en hebben mijn spieren rust..
ENGLISH:
A part of my time I have been throwing with bricks...
Ofcourse it's not as beautiful or detailed as crossstitch or beads, but it's just for my entrance hall....
Just something simple... It looks nice and when it's being swiped it's not that bad... I'll just make another one, right?
But for some time is better for my muscles.
Because of the "trauma" pain in my arms, neck and shoulders I often can't work on my beading projects, but now even stitching is often heavy and I can't do it for hours...
And with this I don't have to move around a lot and my muscles get some rest.
Dat was het weer voor deze keer. Iedereen een fijn weekend toegewenst.
ENGLISH:
That was it for this time. I wish everyone a very nice weekend.

3 opmerkingen:

  1. Kraaltjes, steentjes...allemaal mooi hoor!
    Hopelijk lukt het je ook snel weer om wat kruisjes te zetten :)
    Maar niets forceren natuurlijk..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal heel mooi uit! Ben trouwens erg benieuwd naar jouw mega-borduurlap!

    BeantwoordenVerwijderen