Pagina's

maandag 30 maart 2015

Buster

Ook maar weer wat gekliederd aan Buster.... Want het wordt tijd dat hij naar de woonkamer gaat. Dan kan mijn stereo erin en de TV erop en kan de rondedans gaan beginnen in mijn woonkamer... Dan gaan er kasten verdwijnen en tafels verdwijnen en hopelijk krijg ik het dan een beetje leeg in mijn huis.
Toen ik begon met het patineren had ik wel héél wat anders in mijn hoofd.. Maar dat ben ik... Het komt nooit uit zoals ik gedacht had..... Maar ik vind hem voor mezelf nog steeds leuk.
Buster wordt nu zeg maar ogend als een stapel oud hout...
En kersenpitje die links staat moet ( in dezelfde kleuren) een beetje een look gaan krijgen van steen... Een rots.... Lijkt me wel leuk. Moet daar dan wel een hele grove spons voor zien te vinden.
Maar, ik moet ook eerst nog de andere delen van Buster patineren.. Die worden zwart patina... Maar......aangezien ik op een zéér ongebruikelijke manier patineer, waarbij ik ongeveer 5 keer zoveel kwijt ben als met gewoon patineren, moet Buster nu weer een week lang drogen.

Ik ga straks Kersenpitje naar buiten gooien en dan kan ik even lekker daar schuren.
ENGLISH:
I also have been working a bit on Buster.... Because it's really time that he's going to move to the livingroom. Then I can put my stereo in it and my TV on it and the round dance can begin in my livingroom.
Cabinets will go away and also some tables.. and hopefully I will get a bit of room in my house.
When I started patinating I had something completely different in mind... But that's me... Thing always work out completely different from what I wanted.
But I still love it.
Buster does look like a pile of old wood now.

And Cherrystone on the left gets a different look, but in the same colors as Buster.
Cherrystone is going to look like stone... Or a rock. Looks like fun... but I will have to find me a suitable sponge with big holes in it to get the result I want.
But first I have to patinate the other parts of Buster, in black patina.
But because I am working on a VERY different way, in which I use at least 5 times as much patina as in the normal way, Buster has to drie now for a week.

I am going to throw Cherrystone outside now, so I can sand him there.

1 opmerking:

  1. Pas je wel op met dat dansen door je kamer? Zo te zien bots je snel ergens tegen een muur op, haha.
    Wordt vast een mooi kastje! en een gezinslid ook..ik bedoel maar..je geeft je meubels namen..

    BeantwoordenVerwijderen