Pagina's

maandag 1 september 2014

Springtime weer de kast in, op naar een rondje bloemetjes en mijn peyote kralen armbandje / Springtime back in the closet and on to a round of flowers and my peyote bead bracelet.

Zo, ik ben een weekje bezig geweest aan mijn Springtime borduurwerk van Kustom Krafts.
Hij is even lekker makkelijk, zo over twee draadjes. Dat is wel eens zo rustig voor de ogen.
De kleuren worden ook prachtig vind ik. Maar, net als mijn vorige update van de Sacred Hour, wel een beetje donker.
Maar goed, verderop in het borduurwerk komt dat weer helemaal goed.

ENGLISH:
So, I have been working for a week on my Springtime stitchwork by Kustom Krafts .
It is nice and easy for the moment, stitching over 2 threads. It's great for my eyes.
The colors are just beautiful, I think. But, just like my previous update of Sacred Hour, a bit dark.
Ah well, furtheron in this work it all will work out well.
~~~~~~~
Ik ben ook lekker aan het kralen geweest en nu ziet het er goed uit. Wat is dít ook een gewéldig leuke hobbie moet ik zeggen.
Je hebt nog wat sneller eer van je werk dan borduren. Maar het is ook in die zin pittig dat er behoorlijk aan getrokken moet worden. Ik heb best twee pijnlijke bovenarmen moet ik zeggen. Nou ja, dan heb ik gelijk ook een beetje training haha.
ENGLISH:
I have spent some very nice time beading and now it looks just great. Oh my goodness..... I love this hobby.
It gives much faster result than stitching.
But it is quite a bit of heavy work. The thread needs to be pulled a bit hard. I have two painfull upper arms. Well, I bead and train at the same time haha.
~~~~~~~
Deze week ga ik weer fijn met de bloemetjes aan de slag.
ENGLISH:
This week I am going to stitch the flowers again.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten