Pagina's

zondag 13 oktober 2019

Finish van een model borduurwerk / Finish of a model stitchwork 

Dit model heb ik voor het Borduurbloempje uit Belgie gemaakt. Ik heb er weinig van laten zien, dus hier zijn alsnog alle foto's ervan op een rijtje. 

ENGLISH; This model I stitched for a shop called Het Borduurbloempje, located in Belgium. I didn't show much of this work, so here are all the pics of it.  















Hier zitten kruissteekjes, sticksteken en franse knoopjes in.  Al de kruisjes rondom het werk zijn steeds 4 stiksteekjes en die zijn per kruisje aan en afgehecht, want de stof is heel erg open en dan zou je het garen door de stof heen zien lopen. 

ENGLISH: 
There are crossstitches, backstitches and French knots here. All the crossstitches around the work are 4 backstitches and they are all stitched seperately. I couldn't travel with the thread from crossstitch to crossstitch, because the fabric is very open and you would see the thread shining through. 

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, vind hem ook erg leuk. Niet voor mezelf, maar het leuke hiervan is dat er iedere keer iets afkomt.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hij is wel leuk inderdaad. Niet voor mezelf, maar wel even lekker een kleintje tussendoor.

      Verwijderen
  3. Priegel de priegel!
    Wat ben jij een snelle.
    Ik zie van alles bij je voorbij komen en dan slaag je er ook nog in dit tussendoor te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk gaan die werken voor het Borduurbloempje nu merendeels wel voor. Ik krijg er wat voor en dat kan ik hard gebruiken.
    Dus daar zit ik nu momenteel het meest aan te werken

    BeantwoordenVerwijderen