Pagina's

woensdag 31 juli 2019

Floral Alphabet by Anchor

Dit is één van de modellen (4 stuks) die ik aan het maken ben voor Het Borduurbloempje

Hier staat ie afgebeeld met witte aida, maar ik heb hem gekregen met een nogal grove stof. Een evenweave denk ik.  Niet fijn om  mee te werken, maar wel geweldig mooi. Ik vind het een antieker effect geven dan aida.  Maar het is een lastpost voor de stiksteken. 



ENGLISH:
This is one of the models I'm stitching (One of 4) for the Belgium shop: Het Borduurbloempje . 
Here it's pictured with white Aida. 
But the fabric is changed to some kind of evenweave. It has quite big holes and it's not fun to work with. 
But it's turning out beautifully. It gives a way more antique effect than the aida. 
But it's a difficult fabric for the backstitches. 
                                  ~~~~~~
Hier zijn nog wat meer foto's. Ben al een paar letters onderweg.



ENGLISH: 
Here are some more pictures. I've already done some letters. 





Tot de volgende keer weer. 
See you all next time. 

4 opmerkingen:

  1. ik ken borduurbloempje ook, een paar keer in haar winkel geweest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het een leuk winkeltje. Ben benieuwd hoe dat nieuwe pand van haar gaat worden. Persoonlijk vond ik dit winkeltje wat intiemer.

      Verwijderen
  2. Het wordt prachtig! En wat een tempo heb je erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a great stitching,the flowers are so lovely.keep up the good work. Greetings from New Orleans

    BeantwoordenVerwijderen