Pagina's

vrijdag 22 februari 2019

Old World Map Twin. (HAED)

Dat is volgens mij wel héél lang geleden. Een update van mijn Old WorldMap tweeling.
Hier zijn ze weer eens. 
Het is een grote berg ellende met de confetti. Van alle haeds is deze echt de ergste.
Maar OH wat worden ze allebei mooi.

Ik vind het fascinerend om de kleine en de grote naast elkaar te zien groeien.
ENGLISH: 
To my opinion this has been a VERY long time since I've showed them here.
An update of my Old WorldMap twin. Here they are.
It's one pile of mysery, concerning the confetti. Of all my haeds, this is the worst.
But OH are they turning out to be beauties. I find it fascinating to see the big one and the small one grow side by side.
groot / big

klein / small
Beiden zitten nu ook in twee challenges op facebook. Eén op de Haed Stitchtalk... 100 days of haed challenge. 
En op de Nederlandse Haedpagina. Maar AL mijn haeds zitten in challenges momenteel. Ook andere werken die niet van HAED zijn zitten daarin.
Zo om je uiteindelijk nog eens door je werken heen haha.
Tot de volgende keer weer.

ENGLISH: Both are now in two challenges on facebook.. One o the Haed Stitchtalk... 100 days of haed challenge. 
And on the Duch Haedpage. But ALL of my haeds are in challenges at the moment. Also other works (Non Haeds) are in them.
In this way I will get a lot of finishes haha.
See you all next time.

4 opmerkingen:

  1. Leuk om zo de verschillen te zien. Tussen de borduurwerken. Net iets meer details op de kleine borduurwerk. Maar scheelt heel weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vind ik ook. En ze zijn precies het zelfde, maar doordat de één zoveel kleiner is lijkt die gedetailleerder.
      Het wordt dalijk gewoon een kwestie van afstand. Van een afstand is die grote dan precies hetzelfde, maar laat nog steeds zien dat ie geborduurd is. En van een afstand zal die kleine wat wegvallen en zal het meer een plaatje ogen dan een borduurwerk.
      Het één EN het ander heeft zo zijn voordeel.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel. Ik was in het begin niet zo weg van die grote, maar ik krijg toch voor allebei de zelfde waardering. De grote wordt een olieverfschilderij en de andere een penteking zullen we maar zeggen.
      Ze hebben allebei hun eigen charme.

      Verwijderen