Pagina's

zondag 14 oktober 2018

Alien gesignaleerd in borduurwerk / Alien detected in crossstitch


Schokkend!!!.....
Zie ik ineens een alien verschijnen tussen de sterren... Met van die prikoogjes....😀😀😀
Ik kon niet anders.. Heb gelijk maatregelen genomen!!! 😂😂😂 
Ik moest wel... Anders waren wij hier op aarde allemaal in gevaar.....😆😆😆

ENGLISH: 
Shocking!!!.... All of a sudden I see an alien appear between the stars... With those sneaky eyes...😀😀😀. I couldn't do anything else than take measures into my own hands!!!😂😂😂.
I had to.... Or else, we on earth, would all be in danger.....😆😆😆






4 opmerkingen:

  1. Je moet wel veeeeeeel fantasieeee hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is net zo'n soort figuurtje als dat je in het computerspel Galaga tegenkomt. De raket ook. Ik zag het eigenlijk meteen wel. Op de facebook pagina's is er ook grote hilariteit om geweest. Echt lachen gieren brullen.

      Verwijderen
  2. Flink door geborduurd. En ik zie ze ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen