Pagina's

zondag 12 augustus 2018

The Passing Update
Hier ben ik weer met een update van the Passing van Haeven and Earth designs.. Ze komt nu steeds dichter bij een finish... Zo trots op dit werk. 😊
Die diepte in de gaten van de boom is gewoonweg schitterend.💖

ENGLISH:  Here I am again with an update of the Passing by Heaven and Earth designs.. She is getting closer and closer to a finish.... So proud of this work.😊 The depth in the holes of the tree is downright gorgeous. 💖

Hier nog wat foto's en dan op naar de volgende update.

ENGLISH: Here are some more pics.. And than on to the next update.
Tot de volgende keer weer.
Untill next time.

5 opmerkingen:

  1. Je bent er bijna :) Ga je nu ook nog die lichtere versie maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, is nu niet nodig meer denk ik. Ik was dat wel gaan doen als anderen dat niet hadden gedaan. Maar op de facebookpagina zijn Diana en Manuela haar al begonnen. Dus ik kijk gewoon toe.. Als niemand het had gedaan was ik het wel gaan doen, om dan een keuze te maken. Maar zij is nu zo mooi dat ik eigenlijk die keuze niet meer zo noodzakelijk hoef te maken.

      Verwijderen
  2. Yes, allebei bijna een finish! Ik ga er deze week weer tegen aan is de bedoeling..alhoewel mijn kleinkind nu bijna gaat komen en dat ook mijn gedachten erg in beslag neemt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is het jaar van de finishes... Op de facebookpagina schiet ook de ene finish na de andere voorbij. Het geeft wel een fijn gevoel moet ik zeggen.

      Verwijderen