Pagina's

woensdag 2 september 2015

Bezoek aan een blogvriendin / Visit a blogfriend.

Klein berichtje tussendoor.
Morgen ga ik naar een blogvriendin:
En weten jullie wat dat "gemene" mens gaat doen? Me meenemen naar de plaatselijke kringloopwinkel............... Dat worden weer PROBLEEEMEN!!!

ENGLISH:
Just a small extra message.
Tomorrow I'm going to visit a blogfriend:
You know what this "mean" person is going to do?
She's going to take me to the local recyclestore....... That means that I'm in BIG TROUBLE!!!

Om deze blog nu niet zonder foto's te laten zijn, bij deze maar even een beginnetje laten zien van de voetjes van de adelaar:
ENGLISH:
I don't want to leave this blog pictureless, so here is a little start of the feet of the eagle.

10 opmerkingen:

  1. GNA....GNA.....ik ben tenslotte ook een haakheks he....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, succes daar dan he! Ik weet niet waar ze woont, maar bij je vorige bezoek aan de kringloopwinkel moest je gaan lopen. Hopelijk is dat niet te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 40 kilometer verderop... Dus dat wordt een behoorlijke stiefel haha....Ik hoop van harte dat ik niks tegen kom en ALS ik wat tegenkom moet het wel mijn auto in kunnen.

      Verwijderen
  3. Mooi beginnetje..en heel veel plezier morgen...zou als ik jou was met een vrachtwagen richting Pauline gaan...scheelt je een hernia met al dat gesjouw ha ha ha...... groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit er over te denken er een te huren haha... Nou we zien wel. Hopelijk voor mij blijft de schade beperkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt wel of je dat niet leuk vind, veel koopjes toe gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In tegendeel. Ik ben helemaal verslaafd aan kringloopwinkels....Mijn eerste bezoek koste me een dressoir, twee tafeltjes, een ladenkastje en een nachtkastje.
      Mijn tweede bezoek koste me een televisiekast en een grote burffetkast, mijn derde bezoek een klein sierkastje en mijn vierde bezoek een sidetable....
      Daarom ben ik ook wel een beetje bang om weer een kringloopwinkel binnen te gaan haha... Maar het was deze keer meegevallen gelukkig. Een plantenbakje en twee handdoekenrekjes.

      Verwijderen