Pagina's

zaterdag 3 januari 2015

Wat een vooruitgang!!! / What a progress!!!

Nou nou.................... Nooouuuu nouuuu!!!! Hier wordt ik toch niet vrolijk van..... Deze update van Sacred Hour.....
Eigenlijk kun je alleen maar zien dat ik wat gedaan heb door je te richten op dat kleine stukje met 2/6 draadje wat ik geborduurd heb..... Dat is nog niet uitgehaald. Wel een beginnetje mee gemaakt, maar het valt nog niet mee, om twee draden, die afzonderlijk zijn geborduurd van elkaar, uit te halen. Dit kan een klein probleempje vormen... Maar ik ben geduldig...Eén ding kan ik wel zeggen. Ik kan hem aanbevelen voor diegenen die niet van confetti steken houden... Die kom ik op dit moment zo goed als niet tegen. Veel grote vlakken van het zelfde, met hier of daar een confetti steekje. Maar ja, wat niet is kan nog komen natuurlijk.
ENGLISH:
Oh boy........ Oooooooooh boy!!!! This is not making me happy.... This update of Sacred Hour....
You can only see what I've done by looking at the small part I have done with 2/6th of floss... That hasn't been pulled out yet. I did make a start, but it's not easy to pull out 2 threads that were stitched seperatly. This might be a little problem... But I am patient....I can say one thing though. I can recommend this pattern for those who don't love confetti stitches... I didn't find any just yet. Big parts of the same color, a confetti stitch just every now and then. Oh well, maybe they will show up later.

Ik heb ook een klein stukje gewerkt aan mijn nieuwste peyote armbandje van de Mona Lisa. Geweldig om te doen, kan niet anders zeggen.

ENGLISH
I have also been working on my newest peyote bracelet of the Mona lisa. 
Such a wonderful thing to make.


Ben nu ook goed op dreef met de Postcrossing...
Wat is dat hartstikke leuk zeg... Echt, ben er weg van.
Kan het iedereen aanbevelen.
 Je hoort eens wat van andere mensen van overal ter wereld. Je krijgt soms hele leuke verhalen te lezen. 
En ach.... Het is wel eens leuk om andere post te krijgen dan rekeningen. 

ENGLISH:
I am full into Postcrossing at the moment... It's such fun... I really love it.
I can really recommend it.
You here stories from other people all over the world. There are some really great stories.
Ah wel... It's also very nice to get something else in the mailbox, beside bills.


En deze week heb ik ook nog een begin gemaakt met mijn "diamant schilderij"... 
Best wel leuk om te doen moet ik zeggen.
Ik woon in een appartementen gebouw met portiek. En in het portiek wil ik het ook gezellig maken, maar dan niet met kostbare borduurwerken.
Dan lijkt me dit een leuk alternatief.

ENGLISH: 
And this week I started my "diamond painting"...
It's quite nice to do I must say.
I live in an appartment building with a portico.
And in the portico I also want  to make it cosy and nice, but not with expensive stitchworks.
So this looks like a nice alternative to me.


1 opmerking:

  1. Dat diamantschilderij snap ik niet helemaal...lijkt me toch een kostbare aangelegenheid voor je portiek.haha.En een Haed..tja, dat is vaak ploeteren. Het is OF saai OF heel bewerkelijk.En het lijkt ook nooit veel op te schieten.Gewoon doorgaan, aan het eind van dit jaar zal je beter je vorderingen kunnen zien :)

    BeantwoordenVerwijderen