Pagina's

woensdag 5 december 2018

Nieuwe start of niet? / New start or not?

Ik ben nogal ERG vergeetachtig momenteel en weet dus echt niet meer wat nieuw is of niet hahaha. Dus bij deze... 
Het is een werk van Dimensions genaamd "the Majestic peacock"  Ik houd van Dimensions. Hun veelkleurige patronen en de diversiteit van steken en diktes van draad. Ronduit geweldig. 
Dus hier zijn de foto's van wat ik tot nu toe heb gedaan. Ik ben er al een aantal maanden geleden mee begonnen.



ENGHLIS: I am extremely forgetful at the moment and I really don't know anymore what's new and what's not hahaha.
So here it is....
It's a work of Dimensions called "The Majestic Peacock".I love Dimension. Their multicolored charts and their diversity in stitches and thickness of thread. It is just fabulous.
So here are some pics of what I've done so far. I started it some months ago.





Veel variatie met 1 draadje, 2 draadjes. Beiden volle kruissteken, maar ook 2,3,4,5 draadjes halve kruissteken... Echt héél leuk. 
Tot de volgende keer weer.

ENGLISH:  Lots of variaty with 1 strand, 2 strands. Both full cross, but also 2,3,4 5 strands tent stitch... REALLY fun.
Untill next time.

4 opmerkingen:

  1. Well dat is een heel ingewikkeld karwei, maar het wordt vast en zeker heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is best wel een kleine uitdaging moet ik zeggen. Maar nog niet zoals bijvoorbeeld een Teresa Wentzler. Die zijn nog pittiger.
      Maar ik vind Dimensions echt wel een bijzondere dimensie hebben.. Dus ze hebben een passende naam gekozen als merk haha

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, dat denk ik ook. Ondanks dat het een behoorlijk grove wordt. 14 count is officieel, als haed borduurster, best wel een beetje simpel eigenlijk.. maar zoooooooo lekker borduren... Er gebeurt tenminste wat als je één steek zet haahahaha

      Verwijderen