Pagina's

maandag 22 oktober 2018

Weer een nieuwe start / Again a new start

The Millenium Tree (Supersized, Max Color)
by Heaven and Earth designs


Ik geloof dat iedereen die heel graag HAEDS borduurt, in ieder geval een keer een Josephine Wall moet hebben gemaakt haha.. Dat is een wereld apart. Zeker als het ook nog eens in max color is. En supersized.

ENGLISH: I believe that everyone who loves to stitch HAEDS, must do a Josephine Wall once haha.. That is a whole different world. Specially when it's n max color. And supersized.


Ik ben er een aantal weken geleden aan begonnen en doe nu mee op een specifieke facebookpagina in een challenge. Een relax-challenge. Gewoon een eigen doel stellen.  En dat doe ik met deze. 21 dagen lang, tenminste 50 steken per dag. Moet kunnen.
Vandaag heb ik er 129 gezet.
ENGLISH: I've started it a few weeks ago and I'm participating a challenge on a certain facebookpage. A relax-challenge. Just set my own goal. And I'm doing it with this one. For 21 days, at least 50 stitches a day. That should be easy.
Today I did 129.

Hij wordt geborduurd op 32 count beige linnen. Zo ongeveer kleur 842 in DMC.
Dat was ie weer voor vandaag. Tot de volgende keer.

ENGLISH. It is stitched on 32 count beige linnen. It's about number 842 in DMC.
That was it for today. Untill next time.

11 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit.
    Rustig op het gemak borduren
    Heb je een einddoel wanneer je hem graag zou afhebben ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, heb ik niet. Ik heb er nu ZO veel en ik varieer zo graag, dat ik me daar maar niet mee bezig ga houden hahah.. Ik zie het wel.. 2,3 of 10 jaar. Het is echt gewoon net waar ik zin in heb.

      Verwijderen
    2. Hier hetzelfde probleem...
      Ma wil proberen per 2 af te werken voor ik een nieuwe start of aan een anderr verder werk

      Verwijderen
    3. Is eigenlijk wel zo wijs. Ik heb er nu 13.. En wanneer gaan die afkomen haha.

      Verwijderen
  2. O wat een mooie borduurwerk ben je gestart. De kleuren zijn prachtig. Ik vind de HAED s van JWall zo mooi. Werkt dat fijn op linnen een haed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind het wel fijn werken. Maar ik denk dat het op zich niet uitmaakt. Ik maak er nu op aida, en op linnen. Is voor mij allemaal het zelfde... Als ik maarkan prikken haha..

      Verwijderen
  3. Ja, ik heb er geen problemen mee. Maar je moet het willen. Je kunt een haed ook héél groot maken en over twee draden borduren. Ik doe het dan wat kleiner door over één draad te werken. Hoewel... Kleiner.... Hij wordt nog 80 centimeter hoog haha
    Maar mij bevalt het prima. Maar ik borduur dan ook net zo makkelijk op linnen, als op aida. Alleen is aida er zo fijn niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jemig, nog eentje! en een Walletje nog wel...succes want dat is me toch een werk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kun je wel zeggen ja haha... En dan nog wel max color.. nog erger... Supersized... Supererg....

      Verwijderen
  5. Ooit hoop ik nog eens een patroon van haar te maken, ze zijn werkelijk prachtig! Je hebt ook een hele mooie uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je echt doen. Het is echt een bijzondere ervaring om er een te maken. Veel borduursters vinden dit fijn omdat er geen stiksteken in zitten. Mij maakt het niet uit. Ik vind stiksteken ook mooi. Dus ik doe echt van alles en nog wat.
      maar de haeds hebben nu eenmaal iets bijzonders.

      Verwijderen